Sări la conţinut

Pasărea Pheonix

iulie 27, 2014

Multe dintre decepțiile vieții vin ca urmare a faptului că imaginea noastră despre viitor, nu corepsunde realității atunci când într-un sfârșit viitorul devine prezent.

De exemplu, la vârsta pe care o am eu acum, conform planului meu de viață ar fi trebuit să fiu deja ofițer în armata română să am diploma de master, să am o relație stabilă și un loc de muncă bine plătit.

Ei bine, nu am făcut nici măcar stadiu inițial de pregătire pentru a deveni soldat, diploma de master e undeva pe drum, cât despre relațiile mele de până acum, numai stabile nu au fost.

În situația mea sunt o mare parte din semenii mei. Dar, nu asta este îngrijorător. Ce este ingrijorător, este  modul în care aleg să se raporteze la micile insuccesuri ale vieții.

Am auzit, tot mai des,  voci feminine care exclamă   „Nu vreau sa mai aud de barabați!!!” „Gata, nu mai vreau nici o relație!!!”, și fraza care mă include și pe mine: „Toți bărbații sunt proști!!!”

Da, nu pot afirma că toți bărbații sunt super inteligenți dar, la fel cum unele femei sunt inteligente și altele mai puțin inteligente, la fel și populația masculină este împărțită în inteligenți si mai putin…

Faptul că încă nu ati găsit pe  acel cineva care face diferenta in vietile voastre nu inseamna că toti barabtii sunt intr-un anumit fel.

Iar, daca viata voastra este marcată de un „insucces” , vă invit să vă reamintiți de pasărea Pheonix  care, conform mitologiei grecești, de fiecare când arde, renaște mai frumoasă și mai puternică….

 

Lasă un comentariu

Lasă un comentariu